شرکت هاستینگ : بهترین شرکت فروش هاست و دامنه


شرکت هاستینگ جوان گستر ، خرید و فروش هاست و دامنه | اگر به دنبال خرید هاست باکیفیت ، پرسرعت و با امنیت بالا هستید شرکت هاستینگ جوان گستر توانایی ارائه سرویس باکیفیت هاست مطابق با درخواست شما را دارد.

شرکت هاستینگ خوب چه شرایطی دارد ؟

یک شرکت هاستینگ خوب و با ارزش باید چندین قابلیت اساسی و حرفه ای داشته باشد که طی این مطلب شما را با آنها آشنا خواهیم کرد. اگر شما به دنبال یک هاستینگ هستید تا سرویس هاست مناسب با سایت خود را خریداری کنید پیشنهاد می شود هرگز از افرادی که جایگاه و مکان مشخصی ندارند یا درواقع شرکت مشخصی با مکان مشخصی نیستند خرید هاست انجام ندهید.

پس در قدم اول باید توجه داشته باشید که فقط بین هاستینگ هایی به دنبال هاست مناسب و باکیفیت خود باشید که شرکت ثبت شده با شماره ثبت می باشند، چراکه شرکت های ثبت شده قابلیت پشتیبانی تخصصی از سرویس هاست سایت شما و سایت شما را خواهند داشتد.

اما درصورتیکه از افراد ناشناس و یا افرادی که دارای شرکت و مکان مشخصی برای فروش هاست نیستند اقدام به خرید هاست نمایید مطمئنا زمانیکه شما کارتان به آنها گیر کند دیگر قادر به پشتیبانی شما نخواهند بود و خیلی راحت گم و گور خواهند شد و حتی در اغلب موارد مشاهده می شود که بسیاری از این دسته افراد کاملا از دنیا محو می شوند.

چگونه بهترین شرکت هاستینگ را شناسایی کرد ؟

در ابتدا باید لیستی از شرکت های هاستینگ معتبر را تهیه نمایید و از بین آنها شروع به جستجو و نظرسنجی از افراد و مدیران وب سایت ها کنید. اما این لیست هاستینگ ها را شاید ندانید که از کجا باید تهیه کنید! ؟

خب کار ساده ای در پیسش دارید و می توانید به سادگی و با یک جستجوی یک روزه در دنیای اینترنت کلی وب سایت هاستینگ بیابید که بیساری ازآنها توسط افراد غیر معتبر و بعضا نا آشنا با این حرفه راه اندازی شده اند و در این بین شناسایی و لیست کردن شرکت های هاستینگ ثبت شده و معتبر کار آسانی می باشد.

بعد از اینکه لیست کاملی از شرکت های هاستینگ تهیه کردید ممکن است تعداد 10 مورد هاستینگ آماده کرده باشید در لیست خود که حالا باید از بین این 10 هاستینگ به ک هاستینگ برسید که هم پشتیبانی عالی ای داشته باشد و هم قیمت های مناسبی روی سرویس ها داشته باشد و هم از نظر کیفیت سرویس های هاست خود کیفیت بسیار بالا و مطلوبی را خدمت مشتریان خود ارائه بدهد.

بهترین هاست را چه شرکتی ارائه می دهد ؟

پشتیبانی هاستینگ شرط اول است:

اگر تصمیم به خرید هاست دارید همواره باید توجه داشته باشید که پشتیبانی قوی شرط اول برای خرید هاست سایت می باشد، شما باید هاستینگی را انتخاب کنید که در هر شرایطی و هر ساعتی از شبانه روز دسترسی مستقیم به پشتیبانی هاست سایت خود داشته باشید.

بهترین راه برای شناسایی پشتیبانی یک هاستینگ این است که در ساعات مختلف از شبانه روز و روزهای مختلف از ایام هفته در پورتال مشتریان آنها تیکت ارسال نمایید و ببینید بعد از چه مدت به تیکت های شما پاسخگو هستند.

همچنین به شماره تماس هایی که روی وب سایت های خود قرار می دهند حتما چندین بار تماس برقرار کنید و ببینید که اصلا شخصی پاسخگوی تماس شما خواهد بود یا خیر، چراکه بسیاری از هاستینگ ها اصلا پاسخگوی تماس مشتریان نیستند و تنها از طریق تیکت پاسخگوی آنها هستند.

کیفیت سرویس های هاستینگ:

همواره باید از شرکتی هاست سایت خود را خریداری کنید که آن هاستینگ علاوه بر داشتن پشتیبانی تلفنی و تیکتی قوی نیز دارای سرویس های هاست بسیار باکیفیت و با آپتایم بسیار عالی و نزدیک به 100 درصد باشد.

پیشنهاد می شود قبل از خرید هاست از یک هاستینگ حتما از آنها بخواهید تا آی پی سرور مربوطه را که تصمیم دارید سایت خود را به آن منتقل کنید برای شما ارسال نمایند و پینگ ، آپتایم و سایت هایی که روی آن میزبانی می شوند را مورد برسی قرار دهید که کاملا مورد تایید خودتان نیز باشد.

برای این منظور نیز وب سایت هایی چه ایرانی و چه خارجی وجود دارند که با وارد کردن آی پی سرور به شما تعداد سایت های روی آن سرور را خواهند گفت یا آپتایم سرور را نیز می توانید با آنها مورد برسی قرار دهید که بسیار مناسب هستند و تا حد 99 درصد به شما کمک بسیاری خواهند کرد.

تعداد مشتریان وب سایت:

اگر می خواهید از شرکت هاستینگ معتبر و باکیفیت هاست سایت خود را خریداری کنید یکی از راهکارهای بسیار عالی برای فهمیدن چنین سرویس دهنده ای این است که ببینید چه تعداد مشتری دارد، معمولا هاستینگ هایی که تعداد مشتریان آنها بیشتر است پس نشانه ی رضایت مشتریان از آنها می باشد که وب سایت های خود را روی سرورهای آنها انتقال داده اند.

اما باز هم می توانید برخی از وب سایت هایی که روی سرور های آنها است را شناسایی و از مدیران آنها نیز پرسش هایی به عمل آورید که بعنوان مثان هاستینگی که از آن برای میزبانی سایت خود استفاده می کنید پشتیبانی خوبی دارد یا خیر، یا اینکه سرویس های آنها دارای کیفیت خوبی است یا خیر و… .

رضایت مشتریان قبلی هاستینگ:

برای شناختن هاستینگ های مختلف از نظر کیفیت و یا وضعیت پشتیبانی می توانید در تالارهای گفتمان و یا فروم های اینترنتی نیز نظرسنجی قرار دهید و کیفیت سرویس دهی شرکت های مختلف هاستینگ را از مشترکین آنها نیز جویا شوید.

البته این را هم باید در نظر بگیرید که ممکن است برخی از مردم نیز جملاتی علیه یک سرویس هاستینگ بزنند که اصلا صحت نداشته باشد.

خرید هاست ایران بهتر است یا هاست خارج ؟

لازم است بدانید شرکت های هاستینگ به مانند جوان گستر سرور های بسیاری در مناطق مختلف جهان دارند، اما برای آنکه بهترین سرور را انتخاب نمایید باید نگاهی هم به زبان سایت خود و نیز موقعیت جغرافیایی وب سایت خود داشته باشید.

اگر شما وب سایتی با زبان فارسی دارید و در ایران هستید و اکثرا بازدید کنندگان سایت شما و مخاطبین سایتتان از داخل ایران هستند پیشنهاد می شود در اینصورت از سرور هایی استفاده نمایید که در داخل کشور هستند، یعنی خرید هاست ایران در اینصورت کاملا مناسب با کار شما می باشد.

این مطلب ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس : 34220129 - 017

info@javangostar.ir