خرید نمایندگی هاست / نمایندگی هاست ماهانه و سالانه با مدیریت آسان


خرید نمایندگی هاست برای افرادی که علاقه مند به دنیای کسب و کار اینترنتی، کار در حوزه هاستینگ هستند و از دانش فنی مدیریت سرور اطلاعاتی ندارند کاملا مناسب میباشد. خرید نمایندگی هاست ایران، خارج توسط جوان گستر ارائه می گردد. با خرید نمایندگی هاست تمرکز خود را برای جذب مشتری و فروش سرویس هاست بگذارید، نیاز های فنی هاستینگ شما از جانب ما تامین می شوند.

خرید نمایندگی هاست

خرید نمایندگی هاست

سوالات متداول پیرامون خرید نمایندگی هاست از جوان گستر:

هرگز نگران این موضوع نباشید، ما از ابتدای فروش سرویس و شروع به کار شما همراهتان هستیم تا هر زمان که شما مایل به همکاری با ما باشید. انتقال وب سایت های مشترکین شما به نمایندگی هاست شما روی شبکه جوان گستر توسط افراد با تجربه و حرفه ای شرکت جوان گستر انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است انتقال سایت های شما به نمایندگی هاست شما روی شبکه شرکت جوان گستر بصورت کاملا رایگان( بدون پرداخت هیچ هزینه ای ) و با سرعت بسیار بالا در کمترین زمان ممنکن صورت می پذیرد. برای این مورد کافیست از طریق تیکت در پورتال مشترکین جوان گستر با مسئولین پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

خرید نمایندگی هاست روی سرور های خارجی جوان گستر برای شما هیچگونه محدودیتی ایجاد نخواهد کرد. شما با خرید نمایندگی هاست خارج هم می توانید از درگاه پرداخت آنلاین و هم ای نماد و یا سایر امکاناتی که هاست های ایرانی از آنها استفاده می کنند نیز بهره ببرید. پس جای هیچگونه نگرانی نیست.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد خرید نمایندگی هاست از جوان گستر همین مورد می باشد، شما در هر زمانی از شبانه روز که نیاز به ارتقاء سرویس نمایندگی هاست خود داشتید تنها با چند کلیک ساده می توانید اقدام به ارتقاء سرویس نمایندگی هاست خود بصورت کاملا آنلاین و سیستمی کنید.

همچنان در این مواقع هم کارشناسان خبره و حرفه ای واحد پشتیبانی ما در کنار شما هستند تا راهنمایی های لازم را خدمت شما ارائه دهند. شما با ما می توانید هاستینگ خود را با امکانات کاملا حرفه ای راه اندازی و از پشتیبانی بی نظیر ما بهره ببرید.

شما در هر زمان از شبانه روز و در هر لحظه که احساس کردید نیاز به راهنمایی در زمینه خرید نمایندگی هاست یا چگونگی کار با نمایندگی هاست حرفه ای خود داشتید تنها کافیست از طریق پورتال مشتریان جوان گستر و یا از طریق یکی از شماره های تماس روی وب سایت شرکت با ما ارتباط برقرار کنید ( سرعت در پشتیبانی را از طریق پورتال آنلاین مشتریان شاهد خواهید بود) .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس : 34220129 - 017

info@javangostar.ir