کسب درآمدن اینترنتی : بهترین راه پول درآوردن از اینترنت ( نمایندگی فروش هاست )


کسب درآمدن از اینترنت ، راه پول درآوردن با اینترنت و کامپیوتر و گوشی ، نمایندگی حجمی و درصدی فروش هاست سایت | کسب درآمد از اینترنت هیچ محدودیتی برای هیچ فردی با هیچ سن و جنسیتی ایجاد نمی کند. تنها کافیست در مسیر درست هدف خود قرار بگیرید. اگر نماینده فروش هاست ما شوید به راحتی درآمد ماهانه خواهید داشت.

کسب درامد اینترنتی

کسب درامد اینترنتی

بهترین راه پولدار شدن از اینترنت :

برای آنکه راه پول درآوردن از اینترنت را به درستی انتخاب و در مسیر جربان آن قرار بگیرید باید اول از هر کاری به درون خود مراجعه کنید و اندکی از خود سوالاتی را بپرسید و جوابش را خودتان بدهید! اما شاید با خود بگویید چه سوالاتی که ما در اینجا نمونه ای از این سوالات را به شما یادآور می شویم:

  1. هدف من از درآمد و پول درآوردن چیست؟
  2. قرار است تا چه زمانی درآمد از اینترنت را ادامه دهم؟
  3. آیا برای کسب درآمد از اینترنت نیاز هست تا پول خرج کنم یا خیر ؟
  4. برای کسب درآمد از اینت باید حتما ایده ای خاص داشت ؟
  5. برای کسب درآمد از اینت باید چه مبلغی برای شروع کار سرمایه گذاری کنم؟
  6. از شروع کار تا زمانی که به درآمد برسم چه بازه زمانی ای طول خواهد کشید؟

خب ، حالا که با برخی از سوالات پیش از شروع کسب و کار آنلاین ( کسب درآمد اینترنتی ) آشنا شدید لازم است تا به درون خود رجوع کنید و پاسخ آنها را از دل خود بیابید، نگران نباشید ما از آغاز تا انتهای این مسیر همراه شما خواهیم بود.

اینکه می گوییم ما از ابتدا تا زمان پولدار شدن شما همراهتان هستیم یعنی چه ؟

یعنی ما به شما استارت آپی را پیشنهاد می دهیم که این روزها کاملا مورد توجه همه و در معرض دید همه قرار می گیرد و درست همان مسیری است که اگر شما در آن قرار بگیرید به اهداف پولدار شدن خود خواهید رسید.

سقف درآمد از اینترنت چقدر است :

جالب است بدانید که درآمد از اینترنت هیچ سقفی ندارد! شما می توانید درآمدی متوسط داشته باشید و یا درآمد بسیار بالایی از اینترنت داشته باشید. دقیقا مثل این است که یک سوپرمارکت را با یک کارخانه بزرگ مقایسه کنید.

می دانید یک سوپرمارکت کوچک درآمد بسیار کمی در طول یک ماه خواهد داشت اما یک کارخانه درآمد بسیار بالایی در پایان یک ماه نسیب مدیرش خواهد شد، شما هم دقیقا باید همواره به سوی پیشرفت باشید و از درآمد کم شروع کنید تا به درآمد بالا و پایدار برسید.

در ماه اول درآمد من چقدر خواهد بود ؟

با طرح توجیهی و قدرتمند کسب و کار ما می توانید طی ماه اول درآمدی مابین 500 هزار تومان الی یک میلیون تومان داشته باشید و این مورد کاملا به وضوح مشخص است که در امر تکنولوژی جدید و مدرن درآمد زایی روز به روز بیشتر می شود.

اگر شما بفکر کسب درآمد از اینترنت هستید باید همواره دسترسی لازم به اینترنت داشته باشید و همواره بفکر ساختن رویاهای خود باشید که تاکنون به آنها دست نیافته اید. ما در این دوره به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید به کسب درآمد از اینترنت به کمک شرکت ما بپردازید .

اگر فرض را بر این بگیریم که شما هیچ تجربه ای در بحث فروش هاست ندارید باید گفت حداقل درآمد شما در ماه اول یک میلیون تومان خواهد بود و این مبلغ به مراتب طی ماه های آتی بیشتر خواهد بود چرا که تجربه شما در این حوزه افزایش خواهد یافت و فروش های موفق بسیار بیشتری خواهید داشت.

آیا برای پول درآوردن از اینترنت نیاز به حضور در شرکت دارم؟

جالب است بدانید که پول درآوردن از اینرنت با بسته های نمایندگی ما اصلا نیازی به این نیست که در محیط شرکت ما حضور داشته باشید و یا اینکه برای کسب درآمد از اینترنت به واسطه نمایندگی دریافتی از ما نیازی به دانش فنی و تخصصی داشته باشید.

لازم است بدانید که کلیه مسائل فنی مربوط به هاستینگ توسط ما و کارمندان شرکت انجام می گردد و شما با دریافت نمایندگی از ما فقط اقدام به فروش سرویس های هاست – دامنه نیز می فرماید که کار بسیار آسانی است و اما در عین حال کاری بسیار پر سود می باشد.

آیا دریافت نمایندگی فروش هاست هزینه ای دارد؟

دریافت نمایندگی هاست از شرکت جوان گستر به دو گونه امکان پذیر می باشد:

نمایندگی درصدی هاست : در این مورد از سرویس های نمایندگی شما با قرار دادن لینک سایت ما و بنرهای تبلیغاتی ما در وب سایت یا وبلاگ یا کانال های تلگرام خود می توانید به سادگی اقدام به کسب درآمد کنید، شما هیچ کاری نمیکنید و مخاطبان به سادگی وارد سایت شما می شوند و روی بنر کلیک می کنند و سرویس مورد نظر خود را خریداری می کنند که در اینصورت هر کاربری که از سایت شما وارد سایت ما شود و تا 30 روز بعد نیز خریدی از سایت ما داشته باشد پورسانت خرید آن سفارش در حساب کاربری شما نیز پس انداز می شود و در آخر ماه می توانید درخواست واریز مبلغ جمع شده در حساب کاربری خود را به حساب بانکی تان بدهید.

نمایندگی حجمی هاست : در اینگونه از سرویس های نمایندگی هاست شما بعنوان یک سرویس دهنده هاست و درواقع همان هاستینگ بصورت کاملا مستقل از ما قادر خواهید بود تا اقدام به فروش هاست نمایید. در اینصورت شما دسترسی مستقیم به اکانت نمایندگی هاست خود خواهید داشت و می توانید پلان های مختلف هاست با هر مقدار حجم و پهنای باند ایجاد نمایید و آنها را برای کاربران خود بفروش برسانید.

در اینصورت شما خود به تنهایی میتوانید یک هاستینگ را راه اندازی نمایید و فقط سود کنید و در اینجا دیگر هیچ نام و نشانی از ما به مشتری نمایش داده نمی شود و مشتری بصورت مستقیم با خود شما درارتباط خواهد بود، اما نگران نباشید در خصوص مسائل فنی در اینجا باز هم ما درکنار شما هستیم و وظیفه ما پشتیبانی و پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان و نمایندگان می باشد.

برای خرید نمایندگی هاست باید از کجا شروع کنم ؟

اگر تصمیم جدی خود را گرفته اید که وارد دنیای کسب و کار اینترنتی شوید و درآمد شیرینی از این راه داشته باشید تنها کافیست به عضویت پورتال مشتریان جوان گستر در بیایید و سپس اقدام به خرید یکی از سرویس های نمایندگی هاست نمایید .

پس از آن در هر جا که لازم بود اگر مشکلی در خصوص کار داشتید می توانید از پنل کاربری خود در پورتال مشتریان اقدام به ایجاد طرح سوال با پشتیبانی شرکت بفرمایید که ما پاسخگوی پرسش های شما خواهیم بود.

من می خواهم با شرکت شما تماس بگیرم ، از چه طریق اقدام کنم ؟

در این خصوص نیز می توانید با شماره تماس 34220129 – 017 در ارتباط باشید و یا از طریق پورتال مشترکین نیز بصورت 24 ساعت شبانه روز با مسئولین مربوطه پشتیبانی در ارتباط باشید. قطعا ما در هر شرایطی پاسخگوی تماس های شما نیز خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس : 34220129 - 017

info@javangostar.ir