میزبانی وب چیست؟ – میزبانی وب – راهنمای انتخاب میزبان وب سایت


میزبانی وب

میزبانی وب چیست؟

میزبانی وب سرویسی است که به سازمان ها و افراد این کمک را خواهد کرد تا وب سایت یا صفحه ای را به اینترنت متصل و در معرض مشاهده عموم مردم قرار دهند. در واقع میزبانی وب خود نوعی کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات است که خدمات مورد نیاز برای نمایش یک وب سایت و یا صفحه در فضای مجازی و اینترنت را فراهم می کنند.

وب سایت ها یا صفحاتی که قرار است در اینترنت به نمایش عموم در آیند در کامپیوتر هایی با شرایط خاص به نام سرور بارگزاری خواهند شد و زمانیکه کاربران و یا مخاطبین خاص شما تصمیم به مشاهده وب سایت شما را داشته باشند باید نام دامنه سایت یا همان آدرس اینترنتی وب سایت شما را در مرورگر اینترنتی خود جستجو کرده تا کامپیوتر آنها به سرور متصل شود و سایت هدف برای مخاطب نمایش داده شود.

تقریبا تمامی شرکت های میزبانی وب ارائه دهنده خدمات دامنه نیز هستند، شما برای تهیه دامنه سایت خود نیز می توانید از شرکت های میزبانی وب کمک بگیرید و از طریق آنها دامنه مناسب با کسب و کار یا وب سایت خود را خریداری و به ثبت برسانید.

میزبانی وب

میزبانی وب

ویژگی هایی که باید از ارائه دهنده میزبانی وب سایت خود انتظار داشته باشید:

پشتیبانی از وردپرس و دیگر سیستم های مدیریت محتوای رایگان:

وردپرس نوعی ابزار برای ایجاد یک وب سایت آنلاین می باشد، شما به کمک وردپرس می توانید وب سایت قدرتمند خود را در کمتر از چند دقیقه و کاملا رایگان در اینترنت ایجاد کنید. لازم است بدانید که وردپرس آنقدر قدرتمند است و چنان محبوبیتی بین وبمستر ها پیدا کرده است که بیش از 25% وب سایت های راه اندازی شده در اینترنت در حال استفاده از این سیستم مدیریت محتوای اوپن سورس( کد باز-قابلیت ویرایش ) هستند.

لازم به ذکر است که کلیه سرویس دهنده های میزبانی وب قبل از خرید نیز به شما خواهند گفت که سرویس های میزبانی آنها از وردپرس پشتیبانی می کنند یا خیر. همچنین بدانید که برای وردپرس نسخه جدید لازم است تا میزبان وب سایت شما روی سرویس میزبانی شما از PHP 7 یا بیشتر و MYSQL 5.6 و یا بالاتر استفاده کرده باشد.

در پایان، برای خرید سرویس میزبانی وب:

اگر تصمیم به راه اندازی وب سایت خود توسط سرویس های میزبانی جوان گستر دارید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به خرید نام دامنه سایت و سرویس میزبانی سایت خود کنید.

خرید هاست | خرید دامنه

یک پاسخ به “میزبانی وب چیست؟ – میزبانی وب – راهنمای انتخاب میزبان وب سایت”

  1. mizbani گفت:

    ممنون اطلاعات ارزشمندی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس : 34220129 - 017

info@javangostar.ir