خرید هاست ایران / شرکت هاستینگ خرید هاست لینوکس ایران (سی پنل/دایرکت ادمین)


خرید هاست ایران با 20 برابر سرعت بیشتر نسبت به هاست خارج جزو اولین سرویس های هاستینگ جوان گستر بوده است. تاکنون بسیاری از مشترکین ما با خرید هاست ایران توانسته اند به کسب و کار خود روح تازه ای ببخشند. خرید هاست ایران هاستینگ جوان گستر کاملا سازگار با انواع وب سایت ها و پورتال های شخصی، سازمانی، شرکتی و… می باشد.

خرید هاست ایران

خرید هاست ایران

پاسخ به سوالات برخی مشتریان که اقدام به خرید هاست ایران از جوان گستر کردند:

بله، خرید هاست ایران از شرکت هاستینگ جوان گستر برای هر نوع وب سایت به ویژه سایت هایی که هسته اصلی آنها وردپرس می باشد کاملا توصیه می شود، چرا که خرید هاست ایران موجب افزایش سرعت وب سایت شما تا 20 برابر نسبت به هاست خارج خواهد شد و از نظر امنیت بسیار بالاتر نسبت به هاست خارج می باشد.

بله، هاستینگ ما اولین سرویس دهنده هاست با کنترل پنل سی پنل روی سرور ایران است. اکنون می توانید با خیال راحت اقدام به خرید هاست خود کنید.

بله، هاست ایران دایرکت ادمین نیز توسط ما با قدرت بسیار بالا و کیفیت خیلی مناسب و کاملا به صرفه ارائه می شود.

با توجه به اینکه سرور های ما از سخت افزار بسیار قدرتمند با هزینه ای بالا تهیه شده اند و کانفیگ های مورد نیاز هاست روی سرور ها توسط کارمندان کاملا حرفه ای با دانش فنی بسیار بالا انجام شده است، به جرات میتوان گفت سرویس های هاست ایران ما جزو برترین سرویس ها می باشد که هم از سرعت بسیار بالایی و هم امنیت کاملا بالایی و بدون قطعی برخوردار هستند.

کاملا واضح است که خرید هاست ایران موجب بهبود و افزایش رسته سایت در موتورهای جستجوگر خواهد شد، چرا که اخیرا موتورهای جستجوگر از ربات های هوشمند بسیار حرفه ای استفاده می کنند که اگر از هاست داخل کشور خود استفاده کرده باشید آنها امتیاز ویژه ای برای سایت شما در نظر خواهند گرفت و این امر برای بهبود سئو سایت شما کاملا حائز اهمیت و مفید می باشد.

علاوه بر این نیز باید گفت که ما با توجه به استفاده از تکنولوژی های کاملا جدید و پیشرفته و همگام سازی سرورها با موتورهای جستجوگر راهی برای ایندکس سریع و بهتر مطالب سایت های وبمستر ها و مدیران وب سایت ها و کسب و کار ها جلوی آنها قرار داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس : 34220129 - 017

info@javangostar.ir