آموزش تصویری ساخت اکانت ایمیل در هاست دایرکت ادمین


اگر برای وب سایت خود از هاست دایرکت ادمین استفاده می کنید و کار شما با وب سایت به گونه ای می باشد که نیاز به ساخت ایمیل رسمی( یعنی ایمیل با ادرس دامنه سایت ) دارید پیشنهاد می شود این مطلب آموزشی شرکت هاستینگ جوان گستر را تا انتها مطالعه فرمایید.

ساخت اکانت ایمیل در هاست دایرکت ادمین:

برای این منظور ابتدا وارد هاست دایرکت ادمین سایت خود شوید و مطابق با تصویر زیر از قسمت E-Manage Ment روی گزینه E-Mail Accountsکلیک کنید.

حالا که وارد صفحه ای مطابق با تصویر زیر شدید باید روی گزینه Create mail account که در تصویر مشخص شده است کلیک نمایید، لازم به ذکر است که در همین صفحه اگر از قبل اکانت ایمیل ایجاد کرده باشید سایر اکانت های شما نیز قابل مشاهده می باشند.

با کلیک روی گزینه Create mail account حالا باید صفحه ای مطابق با تصویر زیر برای شما باز شده باشد که از شما تقاضای ورود اطلاعات مربوط به ساخت اکانت جدید ایمیل را دارد. خب در اینجا به شما خواهیم گفت که در هر باکس( کادر ) باید چه مقادیری را وارد نمایید.

حالا در کادرهای بالا باید چه مقادیری را وارد نمایید؟

پس از انجام عملیات بالا حالا به صفحه ای مطابق با تصویر زیر منتقل خواهید شد که در آن کلیه اطلاعات اکانت ایمیل ساخته شده را نمایش خواهد داد، لازم به ذکر است این صفحه بیان گرد ساخته شدن اکانت ایمیل شما بصورت صحیح می باشد، همچنین در اینجا رمز عبور اکانت ایمیل را یادداشت نمایید تا فراموش نکنید.

حالا که به صفحه ی جدید ( دقیقا همین تصوصیری که در بالا مشاده میکنید ) منتقل شدید کافیه پسورد یا همان رمز ورود به اکانت ایمیل را به خاطر بسپارید یا جایی ذخیره نمایید تا فراموش نکنید، سپس روی دکمه HERE کلیک نمایید که به صفحه قبلی که همان صفحه نمایش اکانت های ایمیل می باشد منتقل شوید.

خب تا اینجای کار امیدوارم از این مطلب آموزشی خوشتون اومده باشه و کار برای شما بسیار ساده و قابل انجام بوده باشد، در ادامه این مطلب تصمیم داریم شما را با نحوه ورود به همین اکانت ایمیل که در بالا روش ساختن آن را فرا گرفته اید، آشنا سازیم. پس از شما تقاضامندیم تا با ادامه این آموزش کاربردی با ما همراه باشید.

ورود به اکانت ایمیل رسمی سایت در هاست دایرکت ادمین:

خب برای اینکار باید ابتدا وارد صفحه اصلی هاست دایرکت ادمین سایت خود شوید و از همان قسمت E-Manage Ment این بار روی گزینه Webmail: Roundcube کلیک کنید( اگر به تصویر زیر نگاهی بیاندازید این مورد برای شما قابل فهم تر خواهد بود ).

حالا باید وارد صفحه ای مطابق با تصویر زیر شده باشید، خب دیگه اینجا به بعد می دانید که باید در کادر username همان ادرس ایمیل یا ادرس اکانتی که ایجاد کرده اید مثل info @ javangostar.ir را وارد نمایید و در قسمت password نیز باید همان رمز عبوری که برای اکانت ایمیل در نظر گرفته اید را وارد نمایید و نهایتا روی گزینه login کلیک نمایید تا وارد وب میل خود یا صندوق ایمیل اختصاصی سایت خود شوید.

امیدوارم از ادین مطلب نهایت استفاده را ببرید، در مطلالب بعدی تصمیم داریم تا نحوه کار با پنل وبمیل که برای ارسال و دریافت ایمیل می باشد خدمت شما بصورت کامل آموزش های لازم را ارائه نمایید. از شما خواهشمندیم ما را از نظرات ارزشمند خود بی بهره نگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس : 34220129 - 017

info@javangostar.ir