آموزش نمایش آی پی اینترنت


ممکن است گاهی با مبحث بلاک آی پی اینترنت خود مواجه شوید و دیگر دسترسی به سایت خود نداشته باشید. در اینصورت باید آی پی اینترنت خود را برای بخش پشتیبانی جوان گستر ارسال نمایید تا از بلاک لیست سرور مربوطه خارج گردد و دسترسی شما به وب سایتتان طبع روال عادی گرددد.

پیدا کردن آی پی ( ip ) اینترنت

یکی از روش های کاربردی برای مشاهده آی پی اینترنتی که با آن در حال وبگردی هستیم استفاده از سایت ping.eu می باشد، استفاده از این سایت بسیار آسان است و کافیست به این سایت ورود کنید که در بالای سایت آی پی شما نمایش داده خواهد شد،مطابق تصویر زیر:

اما برای یافتن ای پی اینترنت خود سایت های بسیار دیگری را هم میتوان پیشنهاد داشد به مانند iplocation.net که این سایت هم دقیقا مانند سایتی است که در بالا ذکر کردیم و پس از ورود به سایت ای پی شما به نمایش درخواهد آمد.(مانند تصویر زیر).

و همچنین سایت های بسیاری دیگر وجود دارد، اما در ادامه میخواهیم همین قابلیت را روی گوگل برای شما نمایش دهیم که چگونه توسط گوگل میتوانید آی پی اینترنت سیستم خود را بدست آورید، کافی است وارد سایت گوگل google.com شوید و سپس عبارت ip را مطابق تصویر زیر در کادر جستجوی گوگل وارد نمایید و اینتر بزنید تا آی پی اینترنت شما را نمایش دهد.

بسیار خب، امیدوارم از مطلب امروز لذت کافی برده باشید. چنانچه نظراتی داشتید میتوانید از انتهای همین مطلب از بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس : 34220129 - 017

info@javangostar.ir